Weer zijn 2 van onze VVP-leden in de prijzen gevallen. De Foodmagazine Marketing Award is de prijs voor de beste marketingprestatie van levensmiddelenfabrikanten.

In de categorie ‘Diepvries’ ging Van Geloven Snacks er met de award vandoor.  De jury roemt het spel dat Van Geloven speelt in een lastige markt. Onderdelen daarvan zijn het sterk gericht zijn op innovatie, het voortdurend aanjagen van de segmentontwikkeling, en het inspelen op trends zoals met vegasnacks of het omturnen van tosti naar een snack.

In de categorie ‘Maaltijden, pizza’s en salades, vlees, vleeswaren en vleesvervangers’ wist Dr. Oetker de award te bemachtigen. De jury gaf aan dat Dr. Oetker deze verdient door zich wederom intensief te bekommeren om de categorie pizza’s. Daarbij vond ook een gewaagde introductie plaats van Yes It’s Pizza. De jury noemt dat een echte en verrassende innovatie, en bovendien erg succesvol. Ook hier is er sprake van een onderneming die systematisch de kansen in de markt onderzoekt.

Van harte gefeliciteerd teams van Van Geloven en Dr. Oetker!

https://vriesversplatform.nl/wp-content/uploads/2019/08/Marketingawards-diepvries-Van-Geloven-Snacks.jpghttps://vriesversplatform.nl/wp-content/uploads/2019/08/Marketingawards-maaltijden-Dr-Oetker.jpg