Het Laatste VriesVers Platform Nieuws
VVP Bundeling App
Onze eigen VVP Bundeling App is nu live!
Winnaars Wheel of Retail 2020
Een aantal van onze VVP-leden zijn weer in de prijzen gevallen, van harte gefeliciteerd Iglo en Van Geloven! Dit keer ging het om de uitreiking van de Wheel of Retail. Dit is een verkiezing voor de beste productintroducties van het jaar in de Nederlandse...
VVP maatregelen rondom Corona
Naar aanleiding van de aanvullende maatregelen van de overheid heeft het VVP bestuur in een spoed overleg unaniem besloten om een aantal VVP activiteiten te verplaatsen tot nader orde dit jaar.
Adviezen VVP
Als belangenorganisatie heeft het bestuur nauw contact met de NGO’s en beleidsbeslissers, waarbij de uitdrukkelijke vraag vanuit hen komt om er alles aan te doen de shift van de vraag van Foodservice naar Retail optimaal in te zetten.
De beste frikandellen!
De beste frikandellen
Nieuw VriesVers lid per 1 januari 2020!
We mogen weer een nieuwe lid verwelkomen bij het VriesVers Platform!
Top! van Coop ambachtelijke Kibbeling – Beste Product van het jaar 2019-2020!
Coop, met maar liefst 8 prijzen, grote winnaar bij uitreikingen Beste Product van het jaar 2019-2020. Ons VVP lid Coop viel afgelopen woensdag 11 december volop in de (8!) prijzen. Zij zijn met recht trots dat voor de derde keer op rij de “Top! van Coop ambachtelijke...
Nieuwe voorzitter VVP: Wiro Sterk
Nieuwe voorzitter VVP: Wiro Sterk
Innovatie in de foodbranche
De diepvriesschaamte voorbij. 15 voordelen van ‘frozen to plate’; voordelen die eigenlijk voor onze gehele categorie gelden.
Mademoiselle Desserts
Naamswijziging Quality Pastries in Mademoiselle Desserts
Dirk en Dekamarkt bovenaan in “Vriesvers rapport 2019”
NewForrest, bekend van de snacks van het merk Kwekkeboom voor in de oven of airfryer, heeft marktonderzoeksbureau GfK net als vorig jaar een onderzoek laten doen naar de vriesverscategorie. Dit jaar is NewForrest voor het vriesvers rapport een samenwerking aangegaan...
Winnaars Captain of the Category
Het blijft prijzen regenen voor een aantal van onze VVP-leden. Dit keer was het de beurt aan NewForrest en Aviko. Al vele jaren wordt in opdracht van FoodPersonality het Captain of the Category-onderzoek uitgevoerd; het jaarlijks onderzoek naar de leidende...
VriesVers Platform
Missie en Doelen
Verkoop bevordering
Het doel van het VriesVers Platform is om het imago van vriesverse producten te verhogen zodat er meer vriesvers producten verkocht worden.
Positief imago
Door krachten binnen een platform te bundelen, kunnen vriesvers (diepvries) producten een beter imago krijgen en kan de vriesvers categorie harder groeien dan de markt.
Educatie
Educatie voor winkelmedewerkers en kennisdeling door middel van netwerkevents en verschaffen van marktinformatie dragen indirect bij aan extra verkopen op de winkelvloer.