Het Laatste VriesVers Platform Nieuws
Bezoek aan Duitse supermarkten voor vriesversafdeling van de toekomst.
Afgelopen woensdag is een delegatie van het VVP bestuur in Duitsland geweest om een aantal supermarkten te bezoeken. Doel hiervan was om kennis te verzamelen voor de vriesversafdeling van de toekomst. Bezocht zijn zeer bijzondere Edeka's, Globus, Netto, Aldi Süd en...
Bonduelle wint 2 x Gekozen Product van het Jaar 2022
Dubbel feest, want Bonduelle wint 2 x Gekozen product van het Jaar 2022!
Fijne Feestdagen
Proost op een succesvol maar bovenal gezond 2022!
Nog een nieuw VVP-lid per 1 januari 2022!
We mogen nog een nieuw lid per 1 januari 2022 verwelkomen bij het VriesVers Platform!
Nieuw VVP-lid per 1 januari 2022!
We mogen weer een nieuw lid verwelkomen bij het VriesVers Platform!
Winnaars VriesVers Winkels en Producten van het Jaar 2021
En de winnaars zijn …
Morgen worden winnaars tijdens WinnaarsEvent ‘Goud’ bekend gemaakt!
Wie gaan er voor goud tijdens het VV WinnaarsEvent ‘Goud’?
Winnaars Captain of the Category 2021
Winnaars Captains of Industry 2021 FP
Genomineerden VriesVers Winkels van het Jaar 2021 zijn bekend!
De genomineerden van de verkiezing VriesVers Winkel van het Jaar 2021 zijn bekendgemaakt!
VriesVerstival 2021
VriesVerstival weer van start!
Diepvries wordt hip en heet…
Diepvries wordt hip en heet… En hoe!
Nieuw VVP-lid per 1 april 2021!
We mogen weer een nieuw lid verwelkomen bij het VriesVers Platform!
VriesVers Platform
Missie en Doelen
Verkoop bevordering
Het doel van het VriesVers Platform is om het imago van vriesverse producten te verhogen zodat er meer vriesvers producten verkocht worden.
Positief imago
Door krachten binnen een platform te bundelen, kunnen vriesvers (diepvries) producten een beter imago krijgen en kan de vriesvers categorie harder groeien dan de markt.
Educatie
Educatie voor winkelmedewerkers en kennisdeling door middel van netwerkevents en verschaffen van marktinformatie dragen indirect bij aan extra verkopen op de winkelvloer.