Lid worden van het VriesVers Platform
WAAROM LID WORDEN VAN HET VRIESVERS PLATFORM?
Leden van het VriesVers Platform:
- Maken deel uit van een boeiend netwerk van retailers, fabrikanten of andere stakeholders binnen vriesvers.
- Hebben toegang tot actuele marktcijfers.
- Verkrijgen andere relevante informatie over vriesvers, bijvoorbeeld van buitenlandse verenigingen voor vriesvers fabrikanten.
- Kunnen meedenken in diverse projectgroepen en hebben daarmee inspraak bij onder andere campagnes.
- Zijn automatisch welkom tijdens diverse interessante events en borrels conform lidmaatschap.
- Kunnen zich inschrijven voor de verkiezing ‘VriesVers Product van het Jaar’ dat elk jaar georganiseerd en uitgereikt wordt tijdens het VriesVers Winnaars Event.
- Kunnen gebruik maken van voordelige exposure van hun merk of producten door gezamenlijke inspanningen.
KOSTEN LIDMAATSCHAP
Het onderstaand schema geeft de opbouw van de lidmaatschapskosten weer.
Retailers: netto omzet totaal in Nederland
Leveranciers/fabrikanten: netto omzet in diepvries producten (ex factory) in retail Nederland
Organisatie | Omzetklasse | Contributie 2023 |
---|---|---|
Retailers | 1. < 150 mln | € 1.100,00 |
2. 150 mln – 1 mld | € 1.100,00 | |
3. 1-3 mld | € 1.600,00 | |
4. > 3 mld | € 2.600,00 | |
Leveranciers / Fabrikanten | 1. < 5 mln | € 2.600,00 |
2. 5 mln – 15 mln | € 5.000,00 | |
3. 15 mln – 25 mln | € 5.000,00 | |
4. > 25 mln | € 5.000,00 | |
Specialisten | € 3.000,00 | |
Hardware leveranciers | € 3.000,00 | |
Overig | € 3.000,00 |
Nog geen lid van het VriesVers Platform? Meld je nu aan!
Ben je nog geen lid van het VriesVers Platform? Meld je dan nu aan en wij nemen per omgaande contact met jou op.
Aanmelden nieuw lid
VriesVers Platform
Missie en Doelen
Verkoop bevordering
Het doel van het VriesVers Platform is om het imago van vriesverse producten te verhogen zodat er meer vriesvers producten verkocht worden.
Positief imago
Door krachten binnen een platform te bundelen, kunnen vriesvers (diepvries) producten een beter imago krijgen en kan de vriesvers categorie harder groeien dan de markt.