info@vriesversplatform.nl
  • Facebook
  • Linked in
  • Facebook
  • Linked in
  • LEDEN LOGIN
VriesVers Platform
  • Home
  • Over Ons
  • VriesVerstival
    • VriesVerstival 2020
  • VVP Leden
    • Lidmaatschap VVP
    • Ledenlijst
    • Statuten VVP
    • Inloggen voor Leden
  • Nieuws
  • Events-Agenda
    • Evenementen VVP
    • Agenda
    • VriesVerstival 2020
  • De Consument
  • Marktinformatie
  • Contact
Selecteer een pagina

Leden van het VriesVers Platform

HOE

Gezamenlijke keteninspanningen op het gebied van promotie en verbeteren van het imago van vriesvers, moeten uiteindelijk leiden tot meer verkoop van vriesverse producten.

Ook educatie voor winkelmedewerkers en kennisdeling door middel van netwerkevents of verschaffen van marktinformatie dragen indirect bij aan meer verkopen op de winkelvloer.

albertheijn

Albert Heijn

ardo

Ardo

aviko

Aviko

https://vriesversplatform.nl/wp-content/uploads/2019/04/Bilal-.png

Bilal

Bilal Snacks

bbright-support

BBright Support

Boermarke

Boermarke

HdLogoBonduelleBigPrint3

Bonduelle

Boon Food Group

Boon Food Group

carrier

Carrier Refrigeration Benelux

Conditorei Coppenrath&Wiese

conditorei-coppenrath-wiese

Conditorei Coppenrath & Wiese

coop-supermarkten

Coop

deijsfabriek

De IJsfabriek

Diepvriesspecialist

De Diepvriesspecialist

dr-oetker

Dr. Oetker

farm-frites

Farm Frites International

Flexoplastlogo65mm_blauwe_achtergrond_SITE

Flexoplast

2016 LOGO FROSTER 2016 500 KB

FROSTER

frio-food

Frio Food

GoodLifeFoods 2018 fc

GoodLifeFoods

gfk

GfK

https://vriesversplatform.nl/wp-content/uploads/2019/01/Iglo-logo-NL.jpg

IGLO_NEWLOGOCMYKPRINT_JAN_2014

Iglo

ijspaleis

IJspaleis

jumbo

Jumbo Supermarkten

lambweston

LambWeston Meijer

https://vriesversplatform.nl/wp-content/uploads/2019/10/art_by_alexdon-Mademoiselle-Desserts-2-e1570440122604.jpg

art_by_alexdon Mademoiselle Desserts 2

Mademoiselle Desserts

muller-foodlogistics

Müller Fresh Food Logistics

wagner

Nestlé Wagner

newforrest

New Forrest

plus

Plus Retail

postuning-bericht

POS Tuning

pur-ingredients

Pure Ingredients

queens

Queens Products

symphony-iri

Symphony IRI

van-geloven

Van Geloven

xpo-logistics

XPO Logistics

https://vriesversplatform.nl/wp-content/uploads/2019/10/art_by_alexdon-Mademoiselle-Desserts-2-e1570440122604.jpg
https://vriesversplatform.nl/wp-content/uploads/2019/04/Bilal-.png
https://vriesversplatform.nl/wp-content/uploads/2019/01/Iglo-logo-NL.jpg
Dr. Oetker
De IJsfabriek
COOP
Carrier Refigeration Benelux
Farm Frites International
Conditorei Coppenrath&Wiese

VriesVers Platform

De naam zegt het al; het VriesVers Platform is een vereniging van retailers, fabrikanten en andere stakeholders binnen het segment vriesvers (diepvriesproducten).

Het doel van het VriesVers Platform is om het imago van vriesverse producten te verhogen zodat er meer vriesvers producten verkocht worden.  

U - T  

De Consument

Het doel van het VriesVers Platform is de consument meer vriesvers producten te laten kopen. Dit gebeurt niet zomaar. Daar zijn zowel imagocampagnes als actiecampagnes voor nodig.

Het VriesVers Platform organiseert elk jaar een aantal activiteiten om de consument enthousiast(er) te maken voor vriesvers.

LinkedIn

VriesVers Platform op LinkedIn

Wil je mee discussiëren over marktontwikkelingen binnen vriesvers of als eerste op de hoogte zijn van al het nieuws omtrent het VriesVers Platform?

linkedinSluit je dan aan bij onze discussiegroep op LinkedIn.

Contact

VriesVers Platform
Anneloes Jansen en Gerrianne Boeren
Projectcoördinatoren VriesVers Platform
info@vriesversplatform.nl


Privacyverklaring

Disclaimer

Algemene Voorwaarden & Statuten

  • Facebook
  • Linked in
VriesVers Platform | Copyright 2018 | Het VriesVers Platform
Wij gebruiken cookies om u de volgende keer nog beter te kunnen informeren. Lees hier onze Privacyverklaring :