Evenementen VriesVers Platform
LEDENBORRELS
Twee keer per jaar organiseert het VriesVers Platform een netwerkbijeenkomst.
Hierbij bespreken we actuele thema’s en is er volop gelegenheid om in een informele setting te netwerken.
Aanmelden voor een event kan door te reageren op een persoonlijke uitnodiging.
VRIESVERS WINNAARS EVENT
De bekendmaking van de beste VriesVers Winkel van het Jaar (2 categorieën en het VriesVers Product van het Jaar Huismerk én A-merk vindt plaats tijdens een groots event. Het programma start met interessante sprekers en een heerlijk diner, bereid met VriesVers producten. De klapper van de avond is de prijsuitreiking voor beste VriesVers Winkel en VriesVers Product(en) van het Jaar.
JAARVERGADERING
Medio oktober/november vindt het JaarEvent met de jaarvergadering plaats. Tijdens de algemene ledenvergadering wordt de uitvoering van het beleid en de resultatenrekening van het vorige jaar besproken en geëvalueerd. Ook wordt het beleid en de begroting voor het aankomende jaar vastgesteld. Het fun element staat hier ook steevast op het programma.



VRIESVERSTIVAL
De winkelactie het VriesVerstival vindt dit jaar weer plaats van 1 tot 24 september 2021. Supermarkten strijden in de maand september om de titel ‘VriesVers Winkel van het Jaar 2021’. Tegelijkertijd loopt ook de verkiezing VriesVers Product van het Jaar A-merk en Huismerk 2021.
Tijdens het VriesVerstival staat de (diep)vriesversafdeling een aantal weken in de spotlights bij de deelnemende winkels. Het VriesVerstival vindt plaats van 1 tot en met 24 september 2021. I.v.m. Corona in 2021 in de maand september in plaats van in de maand mei.
Het VriesVerstival bestaat uit een drietal onderdelen:
- De verkiezing van VriesVers Winkel van het Jaar 2021;
- De verkiezing VriesVers Product van het Jaar 2021 A-merk;
- De verkiezing VriesVers Product van het Jaar 2021 Huismerk;
VriesVerstival:
Het VriesVerstival is een winkelactie in de maand september op de (diep)vriesversafdeling in deelnemende winkels. De deelnemende winkels strijden om de titel VriesVers Winkel van het Jaar 2021.
Daarnaast dingen een aantal A-merk én Huismerk producten mee naar de titel VriesVers Product van het Jaar 2021. Jaarlijks pakken we fors uit met betrekking tot aandacht in de media en geweldige activiteiten om de categorie vriesvers (=diepvries) in de winkel sterk onder de aandacht te brengen van consumenten.
De verkiezing VriesVers Product van het Jaar 2021 kent 2 categorieën: Huismerk en A-merk. We zijn heel blij met de stem van de consument voor beide producten! Dit omdat in iedere categorie een eigen award te winnen valt.
Jouw stem is van belang!

1. De VriesVers Winkel van het Jaar verkiezing met twee landelijke winnaars 0-1000 m2 en >1000 m2
Welke winkel heeft zijn vriesvers assortiment en aankleding het beste voor elkaar? Daar draait het ieder jaar om bij de Winkelwedstrijd. Elke jaar organiseert het VriesVers Platform deze competitie waarvoor alle retailers zich kunnen aanmelden. Niet alleen de consument beoordeelt de winkel op een aantal aspecten, ook SmartSpotters én een mystery jury brengen onaangekondigd bezoeken aan de deelnemende winkels.
2. De VriesVers Product van het Jaar verkiezing A-merk en Huismerk
Elk jaar organiseert het VriesVers Platform de verkiezing ‘VriesVers Product van het Jaar A-merk’ en ‘VriesVers Product van het Jaar Huismerk’. Tegelijkertijd met de winkelwedstrijd – waarin consumenten winkels beoordelen op vriesvers vlak – beoordelen consumenten tijdens deze verkiezing ook de deelnemende producten. De winnaar mag een jaar lang de titel ‘VriesVers Product van het Jaar’ gebruiken. Zowel fabrikanten als retailers kunnen hiervoor een product aanmelden.
3. Een loterij met prachtige prijzen voor consumenten
De stem van de consument is van wezenlijk belang voor de verkiezingen VriesVers Winkel- én Product van het Jaar. Dat moet natuurlijk beloond worden en dat doen we ieder jaar met een aantal prachtige prijzen! Dit jaar mogen we onder andere prijzen van Farmcamps, Inventum en Bonnefantenmuseum weggeven. Daarnaast zijn er ook weer 2 x een minuut gratis winkelen te verdienen. Dit vond eind begin oktober in twee winkels (Albert Heijn Huissen en Coop Nijmegen) plaats en kun je de vlogs hierover vinden op de facebookpagina van de VriesVers Keuken.
Welke prijzen er exact in 2020 voor consumenten te winnen zijn, volgt later. Weet in ieder geval dat stemmen kans biedt op mooie prijzen!
Evenementen VriesVers Platform
LEDENBORRELS
Twee keer per jaar organiseert het VriesVers Platform een netwerkbijeenkomst.
Hierbij bespreken we actuele thema’s en is er volop gelegenheid om in een informele setting te netwerken.
Aanmelden voor een event kan door te reageren op een persoonlijke uitnodiging.
VRIESVERS WINNAARS EVENT
De bekendmaking van de beste VriesVers Winkel van het Jaar (3 categorieën en het VriesVers Product van het Jaar Huismerk en A-merk vindt plaats tijdens een groots event. Het programma start met interessante sprekers en een heerlijk diner, bereid met VriesVers producten. De klapper van de avond is de prijsuitreiking voor beste VriesVers Winkel en VriesVers Product van het Jaar.
JAARVERGADERING
In november vindt het JaarEvent met de jaarvergadering plaats. Tijdens de algemene ledenvergadering wordt de uitvoering van het beleid en de resultatenrekening van het vorige jaar besproken en geëvalueerd. Ook wordt het beleid en de begroting voor het aankomende jaar vastgesteld. Het fun element staat hier ook steevast op het programma.
VRIESVERSTIVAL
De winkelactie het VriesVerstival vindt dit jaar weer plaats van 1 tot 24 september 2021. Supermarkten strijden in de maand september om de titel ‘VriesVers Winkel van het Jaar 2021’. Tegelijkertijd loopt ook de verkiezing VriesVers Product van het Jaar A-merk en Huismerk 2021.
Tijdens het VriesVerstival staat de (diep)vriesversafdeling een aantal weken in de spotlights bij de deelnemende winkels. Het VriesVerstival vindt plaats van 1 tot en met 24 september 2021. I.v.m. Corona in 2021 in de maand september in plaats van in de maand mei.
Het VriesVerstival bestaat uit een drietal onderdelen:
- De verkiezing van VriesVers Winkel van het Jaar 2021;
- De verkiezing VriesVers Product van het Jaar 2021 A-merk;
- De verkiezing VriesVers Product van het Jaar 2021 Huismerk;
VriesVerstival:
Het VriesVerstival is een winkelactie in de maand september op de (diep)vriesversafdeling in deelnemende winkels. De deelnemende winkels strijden om de titel VriesVers Winkel van het Jaar 2021.
Daarnaast dingen een aantal A-merk én Huismerk producten mee naar de titel VriesVers Product van het Jaar 2021. Jaarlijks pakken we fors uit met betrekking tot aandacht in de media en geweldige activiteiten om de categorie vriesvers (=diepvries) in de winkel sterk onder de aandacht te brengen van consumenten.
De verkiezing VriesVers Product van het Jaar 2021 kent 2 categorieën: Huismerk en A-merk. We zijn heel blij met de stem van de consument voor beide producten! Dit omdat in iedere categorie een eigen award te winnen valt.
Jouw stem is van belang!

1. De VriesVers Winkel van het Jaar verkiezing met drie landelijke winnaars 0-1000 m2 en >1000 m2
Welke winkel heeft zijn VriesVers assortiment en aankleding het beste voor elkaar? Daar draait het om bij de Winkelwedstrijd. Elke jaar organiseert het VriesVers Platform deze competitie waarvoor alle retailers zich kunnen aanmelden. Niet alleen de consument beoordeelt de winkel op een aantal aspecten, ook SmartSpotters en een mystery jury brengen onaangekondigd bezoeken aan de deelnemende winkels.
2. De VriesVers Product van het Jaar verkiezing;
Elk jaar organiseert het VriesVers Platform de verkiezing ‘VriesVers Product van het Jaar A-merk’ en ‘VriesVers Product van het Jaar Huismerk’. Tegelijkertijd met de winkelwedstrijd – waarin consumenten winkels beoordelen op vriesvers vlak – beoordelen consumenten tijdens deze verkiezing ook de deelnemende producten. De winnaars mogen een jaar lang de titel ‘VriesVers Product van het Jaar’ gebruiken. Zowel fabrikanten als retailers kunnen hiervoor een (of meerdere) product(en) aanmelden.
3. Een loterij met prachtige prijzen voor consumenten.
De stem van de consument is van wezenlijk belang voor de verkiezingen Winkel en Product van het Jaar. Dat moet natuurlijk beloond worden en dat doen we ieder jaar met een aantal prachtige prijzen!
Welke prijzen er dit jaar door consumenten te winnen zijn, volgt later.
VriesVers Platform
Missie en Doelen
Verkoop bevordering
Het doel van het VriesVers Platform is om het imago van vriesverse producten te verhogen zodat er meer vriesvers producten verkocht worden.
Positief imago
Door krachten binnen een platform te bundelen, kunnen vriesvers (diepvries) producten een beter imago krijgen en kan de vriesvers categorie harder groeien dan de markt.
Educatie
Educatie voor winkelmedewerkers en kennisdeling door middel van netwerkevents en verschaffen van marktinformatie dragen indirect bij aan extra verkopen op de winkelvloer.