Evenementen VriesVers Platform
LEDENBORRELS
Twee keer per jaar organiseert het VriesVers Platform een netwerkbijeenkomst. Voor 2023 staan deze gepland op donderdag 30 maart en donderdag 15 juni.
Hierbij bespreken we actuele thema’s en is er volop gelegenheid om in een informele setting te netwerken.
Aanmelden voor een event kan door te reageren op een persoonlijke uitnodiging.
VRIESVERS GROOTS EVENT
De bekendmaking van de beste VriesVers Producten van het Jaar Huismerk én A-merk vindt plaats tijdens een Groots event op dinsdag 26 september 2023.
Omdat we het dit jaar anders gaan aanpakken dan voorgaande jaren, volgt meer informatie over het programma en verloop van de feestelijke avond later.
Vooralsnog wordt de klapper van de avond weer de prijsuitreiking voor beste VriesVers Producten van het Jaar A-merk en Huismerk.
JAARVERGADERING
Op 23 november 2023 vindt het JaarEvent met de jaarvergadering plaats. Tijdens de algemene ledenvergadering wordt de uitvoering van het beleid en de resultatenrekening van het vorige jaar besproken en geëvalueerd. Ook wordt het beleid en de begroting voor het aankomende jaar vastgesteld. Het fun element staat hier ook steevast op het programma.



VRIESVERSTIVAL
De winkelactie het VriesVerstival vond dit jaar weer plaats van 1 tot 24 september 2022. Supermarkten streden in de maand september om de titel ‘VriesVers Winkel van het Jaar 2022’. Tegelijkertijd liep ook de verkiezing VriesVers Product van het Jaar A-merk en Huismerk 2022. Tijdens het VriesVerstival stond de (diep)vriesversafdeling een aantal weken in de spotlights bij de deelnemende winkels.
Het VriesVerstival bestond uit een drietal onderdelen:
- De verkiezing van VriesVers Winkel van het Jaar 2022;
- De verkiezing VriesVers Product van het Jaar 2022 A-merk;
- De verkiezing VriesVers Product van het Jaar 2022 Huismerk;
Het bestuur wil in 2023 een andere koers gaan varen en denkt er nog over of en hoe de verkiezingen voor VriesVers Producten er dit jaar uit zullen gaan zien. Later meer hier over.

Evenementen VriesVers Platform
LEDENBORRELS
Twee keer per jaar organiseert het VriesVers Platform een netwerkbijeenkomst. Komend jaar staat de VVP Voorjaars bijeenkomst gepland op donderdag 30 maart en de VVP Zomer bijeenkomst staat gepland op donderdag 15 juni. Meer informatie volgt later.
Hierbij bespreken we actuele thema’s, organiseren wij inspirerende sprekers en is er volop gelegenheid om in een informele setting te netwerken.
Aanmelden voor een event kan door te reageren op een persoonlijke uitnodiging.
VRIESVERS WINNAARS EVENT
De bekendmaking van de beste VriesVers Winkels van het Jaar 2022 (2 categorieën en VriesVers Producten van het Jaar Huismerk en A-merk 2022 vond plaats tijdens een groots Winnaars Event. Dit jaar staat dit Grootse Event gepland op donderdag 28 september 2023. We gaan het event dit jaar iets anders aanpakken. Hoe we dat dit jaar gaan vormgeven, volgt later. Uiteraard zal dit weer een grote happening worden!
JAARVERGADERING
Op 23 november 2023 vindt het JaarEvent met de jaarvergadering plaats. Tijdens de algemene ledenvergadering wordt de uitvoering van het beleid en de resultatenrekening van het vorige jaar besproken en geëvalueerd. Ook wordt het beleid en de begroting voor het aankomende jaar vastgesteld. Het fun element staat hier ook steevast op het programma.
VRIESVERSTIVAL
De winkelactie het VriesVerstival vond dit jaar weer plaats van 1 tot 24 september 2022. Supermarkten streden in de maand september om de titel ‘VriesVers Winkel van het Jaar 2022’. Tegelijkertijd liep ook de verkiezing VriesVers Product van het Jaar A-merk en Huismerk 2022. Tijdens het VriesVerstival stond de (diep)vriesversafdeling een aantal weken in de spotlights bij de deelnemende winkels.
Het VriesVerstival bestond uit een drietal onderdelen:
- De verkiezing van VriesVers Winkel van het Jaar 2022;
- De verkiezing VriesVers Product van het Jaar 2022 A-merk;
- De verkiezing VriesVers Product van het Jaar 2022 Huismerk;
Het bestuur wil in 2023 een andere koers gaan varen en denkt er nog over of en hoe de verkiezingen voor VriesVers Producten er dit jaar uit zullen gaan zien. Later meer hier over.

VriesVers Platform
Missie en Doelen
Verkoop bevordering
Het doel van het VriesVers Platform is om het imago van vriesverse producten te verhogen zodat er meer vriesvers producten verkocht worden.
Positief imago
Door krachten binnen een platform te bundelen, kunnen vriesvers (diepvries) producten een beter imago krijgen en kan de vriesvers categorie harder groeien dan de markt.
Educatie
Educatie voor winkelmedewerkers en kennisdeling door middel van netwerkevents en verschaffen van marktinformatie dragen indirect bij aan extra verkopen op de winkelvloer.