MARKTINFORMATIE

Presentatie projectgroep vriesvers winkel van de toekomst

De projectgroep vriesvers winkel van de toekomst wil jullie met een presentatie voorbeelden geven van een aantal interessante (vriesvers) afdelingen in NL en aantal landen in Europa.  Klik hier voor de presentatie.

IRI Topline report P10 2018
Presentatie VVP Jaarvergadering 8 november 2018

Klik hier voor de presentatie van de VVP Jaarvergadering 8 november 2018.

 

IRI Topline report P9 2018

Klik hier voor het IRI Topline report P9 2018.

IRI Topline report P8 2018

Klik hier voor het IRI Topline report P8 2018.

Presentatie Oliehoorn 13 september 2018

Klik hier voor de presentatie van Oliehoorn tijdens de bijeenkomst ‘Op bezoek bij… Oliehoorn.

Presentatie Rondeel 13 september 2018

Klik hier voor de presentatie van Rondeel Eieren tijdens de bijeenkomst ‘Op bezoek bij… Oliehoorn.

Presentatie IRI september 2018

Klik hier voor de presentatie van IRI tijdens de bijeenkomst ‘Op bezoek bij… Oliehoorn.

IRI Private Label Special Report July 2018

Klik hier voor het IRI Private Label Special Report July 2018.

IRI Topline Report P7 2018

Klik hier voor het IRI Topline Report P7 2018.

 

 

IRI Topline Report P6 2018

Klik hier voor het IRI Topline Report P6 2018.

IRI Topline Report P5 2018

 

Klik hier voor het IRI Topline Report P5 2018.

IRI Topline Report P4 2018

Klik hier voor het IRI Topline Report P4 2018.

IRI Topline Report P3 2018

    Klik hier voor het IRI Topline Report P3 2018.

IRI Topline Report P2 2018

    Klik hier voor het IRI Topline Report P2 2018.

Presentatie Erik Visser VVP Voorjaarsbijeenkomst 29 maart 2018

    Klik hier voor de presentatie van de VVP Voorjaarsbijeenkomst dd. 29 maart 2018 van Erik Visser, Market2Win.     Klik hier voor het IRI Topline Report P10 2017

Presentatie VVP Voorjaarsbijeenkomst 29 maart 2018

    Klik hier voor de presentatie van de VVP Voorjaarsbijeenkomst dd. 29 maart 2018.     Klik hier voor het IRI Topline Report P10 2017

IRI Topline Report P1 2018

    Klik hier voor het IRI Topline Report P1 2018     Klik hier voor het IRI Topline Report P10 2017

Samenvattingen notulen VVP Bestuursvergadering februari 2018

  Klik hier voor de samenvatting notulen VVP Bestuursvergadering februari 2018.

IRI Topline Report P13 - 2017

  Klik hier voor het IRI Topline Report P13 – 2017

Presentatie Olifant Media - Social Media - 23 november 2017

  Klik hier voor de presentatie van Steven de Jong tijdens het VVP JaarEvent 2017

IRI Topline Report P10 2017

  Klik hier voor het IRI Topline Report P10 2017     Klik hier voor het IRI Topline Report P10 2017

Presentatie VVP JaarEvent 23 november 2017

 Klik hier voor de presentatie van de VVP Jaarvergadering van donderdag 23 november 2017.

Presentatie IRI - 28 september 2017

      Klik hier voor de marktontwikkelingen Nederland – Duitsland. Deze presentatie is gepresenteerd tijdens VVP Op bezoek bij… Pure Ingredients.

Eindrapport Imago onderzoek mrt 2017

Klik hier voor het VVP Imago onderzoek, uitgevoerd door MetrixLab

Presentatie Vincent Borst - MetrixLab 30 maart 2017

Klik hier voor de presentatie van Vincent Borst – MetrixLab. Imago onderzoek VVP 2017

Presentatie Rini Emonds - IRI 30 maart 2017

Klik hier voor de presentatie van Rini Emonds: Vries Vers laat duurzame kansen liggen.

Presentatie Hilde Engels - Natuur & Milieu 30 maart 2017

Klik hier voor de presentatie van Hilde Engels van Natuur & Milieu

IRI Top Line Report P13 2016

Klik hier voor het IRI Top Line Report P13 2016

Sneak preview Imago onderzoek vriesvers

De officiële terugkoppeling op detail gaan we uiteraard nog krijgen, maar hierbij alvast een sneak preview van het Imago onderzoek vriesvers. Er zal eind januari 2017 ook een bericht in Distrifood volgen. Het volledige onderzoek wordt toegelicht tijdens onze volgende inspiratiesessie op donderdag 30 maart a.s. Klik hier voor de sneak preview van het Imago onderzoek vriesvers. Voor het bericht in Distrifood klik hier

Presentatie jaarvergadering 10 november 2016
Presentatie Voorjaarsbijeenkomst 2016
Presentatie jaarvergadering 5 november 2015
IRI topline report P11 2015
IRI Top Line Report P9 2015
presentatie IRI ontwikkelingen Vriesvers totaal supermarkten - 2015
Presentatie jaarvergadering 6 november 2014
Foodpress VV in verdediging in VS - 2014
Jaarvergadering 7-11-2013
Eindrapport image Vriesvers categorie - 2012
Gedragscode Vriesvers Platform

 

VriesVers Platform
Missie en Doelen

 

 

 

Verkoop bevordering

Het doel van het VriesVers Platform is om het imago van vriesverse producten te verhogen zodat er meer vriesvers producten verkocht worden.

Positief imago

Door krachten binnen een platform te bundelen, kunnen vriesvers (diepvries) producten een beter imago krijgen en kan de vriesvers categorie harder groeien dan de markt.

Educatie

Educatie voor winkelmedewerkers en kennisdeling door middel van netwerkevents en verschaffen van marktinformatie dragen indirect bij aan extra verkopen op de winkelvloer.

DE LEDEN VAN HET VRIESVERS PLATFORM: